CT ontwikkeling
CT ontwikkeling
  • home
  • over ons
    • het CT verhaal
    • onze aanpak
    • ons team
    • partners
  • diensten
    • tijdelijk management
    • ontwikkeling van organisaties
      • integrale bedrijfsvoering
      • vlootschouw en social due dilligence
    • ontwikkeling van teams
      • trainingen en workshops
        • Wat is DISC? En wat kun je ermee?
        • Wat is LIFO? En wat kun je er mee?
      • procesmanagement en continu verbeteren
      • zelforganisatie in teams
      • Het Goede Gesprek
    • individuele ontwikkeling
      • coaching
      • assessment
    • eerstelijnsacademie
  • nieuws en projecten
    • projecten selecteren
    • overzicht projecten
    • nieuws en achtergronden
  • ct. in de maatschappij
    • nieuws
    • Vodafone for Good
  • klantervaringen
    • klantervaringen organisaties
    • klantervaringen medewerkers
  • contact
    • contact met de ct.groep
    • Cookiebeleid (EU)
CT ontwikkeling > Projecten > patiëntenraadpleging

patiëntenraadpleging

  • 16 mei 2016
  • Posted by: ctgroep
  • Categories:
Geen reacties

Denkkracht Sessies

Eén van de diensten die we leveren is een zogenaamde Denkkracht-Sessie. Een middel om met grote groepen mensen te brainstormen en gericht, maar ook weer open, een enorme hoeveelheid ideeën op te halen.
Dit middel zetten we bijvoorbeeld in om een Klantforum of een Patiëntenforum te organiseren, maar ook om binnen de organisatie de ideeën van medewerkers op te halen. Bijvoorbeeld: hoe gaan we onze strategie concreet handen en voeten geven?
Een mooi voorbeeld van deze werkvorm is het PatiëntenForum dat de CT groep op 17 maart 2016 organiseerde voor het project van de huisartsen in Coevorden en Dalen een Patiëntenforum. Bijna 100 patiënten waren hierbij aanwezig! Dat leverde een zeer geanimeerde avond op, maar bovenal enorm veel ideeën over wat de mensen belangrijk vinden in de (snelle) ontwikkelingen in de huisartsenzorg in Coevorden en Dalen. Uit de positieve reacties van zowel de deelnemende patiënten als van de huisartsen en hun assistentes mogen we concluderen dat het Patiëntenforum een succes was. De uitkomsten van de avond worden door de CT groep gebundeld en geanalyseerd. Naast dat de enorme hoeveelheid ideeën die op deze manier wordt opgehaald, wordt er tegelijkertijd ook een groot draagvlak voor de organisatie en het betreffende gecreëerd bij de deelnemers.
De voorlichtingsfolder voor de patiënten staat hier Informatiefolder Patiëntenforum

Veelal kan na die tijd worden gesproken van een grote groep ambassadeurs waar de organisatie ook in de toekomst haar voordele mee kan doen. Dit effect wordt door onze klanten ook als erg waardevol ervaren! Denkkracht-Sessies zijn ook reeds als klantforum ingezet bij o.a. gemeente Assen en provincie Drenthe en voor strategie-implementatie bij lokale Rabobanken.

Voor meer informatie over deze dienst kunt u contact opnemen met Arjen Jansen, tel. 06 51 59 7173. 



Recente berichten
  • De strategie van de GHOR Rotterdam Rijnmond
  • Nieuwe training Projectmatig Werken samen met Medrie
  • Wat hebben zorgverleners die het échte werk doen, écht nodig?
  • Grote Woorden in crisistijd
  • Komt op kantoor werken ooit weer terug?
Recente reacties
    Archieven
    • juni 2022
    • september 2021
    • augustus 2021
    • februari 2021
    • mei 2020
    • maart 2020
    • januari 2020
    • december 2019
    • oktober 2019
    • augustus 2019
    • september 2018
    • augustus 2018
    • juni 2018
    • april 2018
    • maart 2018
    • december 2017
    • september 2017
    • juni 2016
    • januari 2016
    Categorieën
    Beheer cookie toestemming
    Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren en doen daar verder geen andere dingen mee. Uw privacy gaat bij ons voor alles.
    Functionele cookies Altijd actief
    De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
    Voorkeuren
    De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
    Statistieken
    De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
    Marketing
    De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
    Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
    Bekijk voorkeuren
    {title} {title} {title}