CT ontwikkeling
CT ontwikkeling
  • home
  • over ons
    • het CT verhaal
    • onze aanpak
    • ons team
    • partners
  • diensten
    • tijdelijk management
    • ontwikkeling van organisaties
      • integrale bedrijfsvoering
      • vlootschouw en social due dilligence
    • ontwikkeling van teams
      • trainingen en workshops
        • Wat is DISC? En wat kun je ermee?
        • Wat is LIFO? En wat kun je er mee?
      • procesmanagement en continu verbeteren
      • zelforganisatie in teams
      • Het Goede Gesprek
    • individuele ontwikkeling
      • coaching
      • assessment
    • eerstelijnsacademie
  • nieuws en projecten
    • projecten selecteren
    • overzicht projecten
    • nieuws en achtergronden
  • ct. in de maatschappij
    • nieuws
    • Vodafone for Good
  • klantervaringen
    • klantervaringen organisaties
    • klantervaringen medewerkers
  • contact
    • contact met de ct.groep
    • Cookiebeleid (EU)

continue verbetering als motor voor innovatie

procesmanagement en continu verbeteren
Flexibiliteit van uw organisatie is het sleutelwoord om blijvend te kunnen voldoen aan de steeds veranderende omgeving. Dit vraagt om een koppeling van uw strategie aan het managen van processen om de totale bedrijfsvoering continu te verbeteren.

Wij begeleiden organisatie bij het inrichten van procesmanagement en continue verbeteren. Procesmanagement is geen geisoleerde activiteit die los staat van andere projecten of interventies maar een integrale filosofie over houding, gedrag en besturing.

geen symptoombestrijding, wel duurzame oplossing(en)
Wij gaan niet voor symptoombestrijding maar zoeken naar een duurzame oplossing voor uw organisatie. Hiervoor starten wij eerst met een grondige (proces)analyse die wij samen met de medewerkers binnen uw organisatie oppakken. Omdat wij van mening zijn dat medewerkers die dagelijks bezig zijn met hun werkzaamheden het beste weten wat er niet goed gaat en wat hiervan de oorzaak is.
Sturen op continue verbeteren
Wanneer een organisatie een duurzame verandering wil bereiken is meer nodig dan alleen een grondige (proces)analyse, het inzetten van quick wins en procesbeschrijvingen. Wij zijn van mening dat het leidinggevende kader een heel belangrijke rol heeft bij het doorvoeren van procesverbeteringen en het bereiken van continue verbetering:
• Leidinggevende denkt in processen en niet in hokjes en losse onderdelen
• Gebruik van stuurinformatie en hierop proactief te handelen
• Oprechte interesse in de wijze van uitvoering van de taken door medewerkers (management bij walking around, dagstart)
• Verantwoordelijkheden zoveel mogelijk bij medewerkers beleggen
• Feedback is onderdeel van de cultuur.
• Leidinggevenden sturen op gedrag van medewerkers.

 

JohanvanDijk
Johan van Dijk
adviseur procesverbetering en compliance
Email: johan.van.dijk@ctgroep.nl
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren en doen daar verder geen andere dingen mee. Uw privacy gaat bij ons voor alles.
Functionele cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}