CT ontwikkeling
CT ontwikkeling
  • home
  • over ons
    • het CT verhaal
    • onze aanpak
    • ons team
    • partners
  • diensten
    • tijdelijk management
    • ontwikkeling van organisaties
      • integrale bedrijfsvoering
      • vlootschouw en social due dilligence
    • ontwikkeling van teams
      • trainingen en workshops
        • Wat is DISC? En wat kun je ermee?
        • Wat is LIFO? En wat kun je er mee?
      • procesmanagement en continu verbeteren
      • zelforganisatie in teams
      • Het Goede Gesprek
    • individuele ontwikkeling
      • coaching
      • assessment
    • eerstelijnsacademie
  • nieuws en projecten
    • projecten selecteren
    • overzicht projecten
    • nieuws en achtergronden
  • ct. in de maatschappij
    • nieuws
    • Vodafone for Good
  • klantervaringen
    • klantervaringen organisaties
    • klantervaringen medewerkers
  • contact
    • contact met de ct.groep
    • Cookiebeleid (EU)

Houdt de ontwikkeling van uw medewerkers gelijke tred met die van uw organisatie?

Assessments kunnen een belangrijk instrument zijn om te zien of de competenties van uw medewerkers in lijn zijn met wat de organisatie vraagt.

Assessments worden door ons verzorgd om verschillende doelstellingen van de klant te verwezenlijken.

Het kunnen zijn:

  • Korte checkup van medewerkers op hun eigen verzoek of van de organisatie
  • Doorstroom van medewerkers in de organisatie goed te begeleiden
  • Selectietrajecten te ondersteunen
  • Prestaties van teams te evalueren of daarvan het ontwikkelingspotentieel vast te stellen

Alle assessmenttrajecten, of het nu teamassessments, korte checkups of zware selectieondersteuning zijn, worden gekenmerkt door zorgvuldigheid en respect voor mensen.

Klanten

Wij voeren assessmenttrajecten uit voor diverse grote en kleinere opdrachtgevers. Deze klanten zijn afkomstig uit de informatietechnologie, het bank– en verzekeringswezen, de (semi-)overheid en de telecommunicatie industrie, maar ook grotere en kleinere ondernemingen uit het midden- en kleinbedrijf. Hiervoor hebben wij speciaal het MKB assessment samengesteld, dat snel antwoord geeft op uw specifieke vragen voor een aantrekkelijk tarief.

Opzet van Assessments

In onze assessments zijn altijd de volgende onderdelen aanwezig.

Een vragenlijst met betrekking tot werkstijlen in gewone omstandigheden en onder druk.

Een persoonlijkheidsvragenlijst.

Een interview.

Afhankelijk van het doel van het assessment worden hieraan één of meerdere andere onderdelen gekoppeld, zoals tests voor abstract redeneren, één of meerdere praktijkoefeningen of rollenspelen en een uitgebreid interview.

Maatwerk

Een assessment bij CT is altijd maatwerk. Het wordt precies op uw organisatie toegesneden. Na het assessment krijgen de kandidaat en de opdrachtgever een duidelijke rapportage waarin de gestelde vragen ondubbelzinnig beantwoord worden.

Respect voor mensen

Onze assessments worden gedaan met respect voor de medewerker. Steeds weer blijkt dat de kandidaten de uitslag accepteren en terugkijken op een zware, maar plezierige en nuttige dag.

Een assessment wordt door ons beschouwd als een blijk, dat de opdrachtgever daadwerkelijk geïnteresseerd is in de kandidaat.

Professioneel en gedegen

Aan alle assessmenttrajecten stellen wij zeer hoge kwaliteitseisen. Deze kwaliteitseisen zijn door ons vastgelegd en zijn afgeleid van de richtlijnen van het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP) en de Nederlandse Vereniging voor Personeelbeleid (NVP). Aan deze normen zijn door ons nog extra eisen toegevoegd, bijvoorbeeld over de vorm en inhoud van de rapportage.

 

 

hanneke niemeijer
Hanneke Niemeijer
adviseur assessment
Email: hanneke.niemeijer@ctgroep.nl
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren en doen daar verder geen andere dingen mee. Uw privacy gaat bij ons voor alles.
Functionele cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}